- Početna /
- O agenciji /
Organizacijska struktura
UPRAVNO VIJEĆE
RAVNATELJ
URED RAVNATELJA
SLUŽBA ZA AKREDITACIJU
SLUŽBA ZA
KVALITETU I EDUKACIJU
KVALITETU I EDUKACIJU
SLUŽBA ZA
RAZVOJ, ISTRAŽIVANJE I ZDRAVSTVENE TEHNOLOGIJE
RAZVOJ, ISTRAŽIVANJE I ZDRAVSTVENE TEHNOLOGIJE
SLUŽBA ZA
PRAVNE I KADROVSKE POSLOVE
PRAVNE I KADROVSKE POSLOVE
SLUŽBA ZA EKONOMSKE POSLOVE
Upravno vijeće
Upravno Vijeće upravlja Agencijom , a nadležnost Upravnog Vijeća definirana je Statutom Agencije.
Predsjednik Upravnog vijeća:
Članovi Upravnog vijeća:
Predsjednik Upravnog vijeća:
- prof. dr. sc. Miroslav Kopjar, dr. med.
Članovi Upravnog vijeća:
- doc. dr. sc. Trpimir Goluža, dr. med.
- mr. Emanuela Herceg, prof.
- Ljiljana Vuletić, mag. oec. ovl. rev.
- dr. Mate Car, PhD
- Ivan Lerotić, dr. med.
- Ante Janko Bobetko, dipl. oec.
Vršitelj dužnosti ravnatelja
Nina Bončić-Mijatović, dipl.iur.
+385 1 6407 777
+385 1 6407 778
+385 1 6407 777
+385 1 6407 778
Ured ravnatelja
U Uredu ravnatelja obavljaju se stručni i administrativni poslovi za potrebe ravnatelja. Ured provodi godišnji financijski i stručni plan rada Agencije, provodi procjenu rada i donosi program mjera za poboljšanje rada Agencije, utvrđuje poslovni razvojni plan Agencije, koordinira rad ustrojstvenih jedinica Agencije, obavlja poslove suradnje s vanjskim partnerima i klijentima, donosi rješenja o davanju, obnovi i ukidanju akreditacije nositelja zdravstvene djelatnosti i djelatnosti socijalne skrbi, poslove rješavanja prigovora na akreditacijski postupak, daje suglasnost na dokumentaciju Agencije, daje suglasnost na članstvo Agencije u domaćim i međunarodnim relevantnim udruženjima i obavlja druge poslove prema Zakonu, Statutu i drugim općim aktima Agencije.
U Uredu ravnatelja također se obavljaju poslovi protokola, korespondencije, prikupljanja i organizacija distribucije informacije i naloga ravnatelja ostalim organizacijskim jedinicama, poslovi organizacije reprezentacije Agencije, poslovnih priredbi, poslovi zaštite ljudi i imovine te stručni i administrativni poslovi potrebni za rad Upravnog vijeća.
U Uredu ravnatelja također se obavljaju poslovi protokola, korespondencije, prikupljanja i organizacija distribucije informacije i naloga ravnatelja ostalim organizacijskim jedinicama, poslovi organizacije reprezentacije Agencije, poslovnih priredbi, poslovi zaštite ljudi i imovine te stručni i administrativni poslovi potrebni za rad Upravnog vijeća.
Služba za akreditaciju
Služba za akreditaciju izrađuje i unapređuje akreditacijske standarde, proceduru procjene standarda zdravstvenih ustanova, ustanova socijalne skrbi, trgovačkih društava koja obavljaju zdravstvenu djelatnost i privatnih zdravstvenih radnika. Obavlja planiranje samoprocjene, vanjske procjene i edukaciju procjenitelja za akreditacijski postupak u suradnji sa drugim ustrojstvenim jedinicama Agencije. Daje usluge savjetovanja iz svoje djelatnosti. U suradnji sa Službom za kvalitetu i edukaciju u zdravstvu i socijalnoj skrbi organizira programe za obuku bolničkih uprava, uprava ustanova socijalne skrbi, partnerskih institucija, korisnika i kreatore zdravstvene politike. Donosi procjenu o akreditacijskom postupku, izrađuje akreditacijska izvješća i nacionalna akreditacijska izvješća te radi i druge poslove vezane uz akreditacijski postupak od interesa za Agenciju, poslove propisane Zakonom, statutom i drugim općim aktima Agencije. Osigurava bazu podataka za svoj djelokrug poslova.
Radom Službe rukovodi pomoćnik ravnatelja.
Kontakt:
+385 1 640 7777
Radom Službe rukovodi pomoćnik ravnatelja.
Kontakt:
+385 1 640 7777
Služba za kvalitetu i edukaciju
Služba za kvalitetu i edukaciju u suradnji s ostalim službama Agencije priprema i izrađuje plan, program provedbe i dokumentaciju za izradu standarda kvalitete zdravstvene zaštite i pokazatelje kvalitete na razini primarne, sekundarne i tercijarne zdravstvene djelatnosti, javnog zdravstva, kao i standarde plana i programa mjera za osiguranje, unapređenje, promicanje i praćenje kvalitete zdravstvene zaštite, prevencije, zdravstveno preventivnih promotivnih djelatnosti i probira na bolesti. Donosi plan nadzora standarda zdravstvenih osiguranja. Planira i procjenjuje provedbu programa sigurnosti pacijenata i zdravstvenog osoblja. Savjetuje i predlaže u suradnji sa Službom za razvoj, istraživanje i zdravstvene tehnologije protokole za učinkovito rješavanje problema sigurnosti pojedinih zdravstvenih postupaka. Procjenjuje da li su smjernice temeljene na medicini utemeljenoj na dokazima te potiče razvoj istih.
Izrađuje i prati standarde i pokazatelje kvalitete usluga socijalne skrbi, prikuplja, obrađuje, raspoređuje i analizira podatke o provjeri kvalitete usluga socijalne skrbi. Provodi aktivnosti vezano za uspostavu sustava osiguranja i poboljšanja kvalitete usluga socijalne skrbi, procjenjuje ispunjavanje standarda kvalitete usluga socijalne skrbi.
Provodi edukaciju zdravstvenog osoblja, zaposlenika u ustanovama socijalne skrbi i stručnjaka svojih radnih grupa i recenzenata, predstavnika partnerskih institucija, suradnika i koordinatora Ministarstva zdravlja, Ministarstva socijalne politike i mladih i relevantnih udruga i udruženja za primjenu kvalitete, standarda, pokazatelja, programa sigurnosti zdravstvenih postupaka, upravljanja rizicima, upravljanja ljudskim resursima u zdravstvu i socijalnoj skrbi, upravljanja zdravstvenim ustanovama, ustanovama socijalne skrbi i druge poslove od interesa za Agenciju propisane Zakonom, Statutom i drugim općim aktima Agencije. Osigurava priručnike i edukacijske module u suradnji sa nastavno – znanstvenim institucijama, organizira preddiplomsku i poslijediplomsku nastavu sa sadržajima iz kvalitete zdravstvene skrbi i sigurnosti pacijenta. Ustrojava bazu podataka za svoju djelatnost. Osigurava vođenje programa za organizaciju upravljanja kvalitetom za uprave zdravstvenih institucija, uprave ustanova socijalne skrbi, zdravstvenu politiku, partnerske institucije i organizacije. Aktivno sudjeluje u europskim projektima u području kvalitete i bolesnikove sigurnosti. Radom službe rukovodi pomoćnik ravnatelja.
Kontakt:
Izrađuje i prati standarde i pokazatelje kvalitete usluga socijalne skrbi, prikuplja, obrađuje, raspoređuje i analizira podatke o provjeri kvalitete usluga socijalne skrbi. Provodi aktivnosti vezano za uspostavu sustava osiguranja i poboljšanja kvalitete usluga socijalne skrbi, procjenjuje ispunjavanje standarda kvalitete usluga socijalne skrbi.
Provodi edukaciju zdravstvenog osoblja, zaposlenika u ustanovama socijalne skrbi i stručnjaka svojih radnih grupa i recenzenata, predstavnika partnerskih institucija, suradnika i koordinatora Ministarstva zdravlja, Ministarstva socijalne politike i mladih i relevantnih udruga i udruženja za primjenu kvalitete, standarda, pokazatelja, programa sigurnosti zdravstvenih postupaka, upravljanja rizicima, upravljanja ljudskim resursima u zdravstvu i socijalnoj skrbi, upravljanja zdravstvenim ustanovama, ustanovama socijalne skrbi i druge poslove od interesa za Agenciju propisane Zakonom, Statutom i drugim općim aktima Agencije. Osigurava priručnike i edukacijske module u suradnji sa nastavno – znanstvenim institucijama, organizira preddiplomsku i poslijediplomsku nastavu sa sadržajima iz kvalitete zdravstvene skrbi i sigurnosti pacijenta. Ustrojava bazu podataka za svoju djelatnost. Osigurava vođenje programa za organizaciju upravljanja kvalitetom za uprave zdravstvenih institucija, uprave ustanova socijalne skrbi, zdravstvenu politiku, partnerske institucije i organizacije. Aktivno sudjeluje u europskim projektima u području kvalitete i bolesnikove sigurnosti. Radom službe rukovodi pomoćnik ravnatelja.
Kontakt:
kvaliteta.edukacija@aaz.hr
Prof. dr. sc. Jasna Mesarić, dr.med.
Pomoćnica ravnatelja
Služba za kvalitetu i edukaciju
+385 1 6407 776
+385 1 6407 778
jasna.mesaric@aaz.hr
Služba za razvoj, istraživanje i zdravstvene tehnologije
Služba za razvoj, istraživanje i zdravstvene tehnologije uspostavlja sustav za procjenu kliničke učinkovitosti i sigurnosti, troškovne učinkovitosti, uzimajući u obzir etička, socijalna, pravna i organizacijska načela novih ili već postojećih zdravstvenih tehnologija (lijekova, medicinskih proizvoda i zdravstvenih postupaka). Donosi Smjernice za procjenu zdravstvenih tehnologija, Kodeks i obrazac za iskazivanje sukoba interesa kao i ostale dokumente neophodne za proces zdravstvenih tehnologija.
Pruža nepristranu, stručnu, objektivnu i transparentnu preporuku (u obliku pisanog dokumenta, završnog produkta procesa procjene zdravstvene tehnologije) o opravdanosti primjene nove tehnologije ili zamjeni dosadašnje zdravstvene tehnologije u svrhu daljnjeg donošenja konačne objektivne odluke u zdravstvenoj politici. Navedeno pruža na zamolbu ili traženje Ministarstva zdravlja, Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, nositelja privatnih zdravstvenih osiguranja, nositelja zdravstvene djelatnosti, stručnih društava s područja zdravstva, udruga pacijenata te farmaceutske industrije i proizvođača medicinskih proizvoda i dijagnostičkih aparata. Služba donosi transparentan prikaz procesa procjene zdravstvenih tehnologija i baze podataka procijenjenih zdravstvenih tehnologija na web stranicama Agencije, provodi edukaciju korisnika preporuka procijenjenih zdravstvenih tehnologija i svih sudionika u procesu izrade procjene zdravstvenih tehnologija u suradnji s nacionalnim i međunarodnim akademskim i znanstvenim institucijama te Agencijama za HTA u okviru Europske mreže institucija za procjenu zdravstvenih tehnologija. Aktivno sudjeluje u europskim projektima u području procjene zdravstvenih tehnologija i potiče razmjenu stručnjaka, ideja i informacija s područja procjene zdravstvenih tehnologija. Radom Službe rukovodi pomoćnik ravnatelja.
Kontakt:
Dr. sc. Mirjana Huić, dr.med.
Pomoćnica ravnatelja
Služba za razvoj, istraživanje i zdravstvene tehnologije
+385 1 6407 772
+385 1 6407 778
mirjana.huic@aaz.hr
Pruža nepristranu, stručnu, objektivnu i transparentnu preporuku (u obliku pisanog dokumenta, završnog produkta procesa procjene zdravstvene tehnologije) o opravdanosti primjene nove tehnologije ili zamjeni dosadašnje zdravstvene tehnologije u svrhu daljnjeg donošenja konačne objektivne odluke u zdravstvenoj politici. Navedeno pruža na zamolbu ili traženje Ministarstva zdravlja, Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, nositelja privatnih zdravstvenih osiguranja, nositelja zdravstvene djelatnosti, stručnih društava s područja zdravstva, udruga pacijenata te farmaceutske industrije i proizvođača medicinskih proizvoda i dijagnostičkih aparata. Služba donosi transparentan prikaz procesa procjene zdravstvenih tehnologija i baze podataka procijenjenih zdravstvenih tehnologija na web stranicama Agencije, provodi edukaciju korisnika preporuka procijenjenih zdravstvenih tehnologija i svih sudionika u procesu izrade procjene zdravstvenih tehnologija u suradnji s nacionalnim i međunarodnim akademskim i znanstvenim institucijama te Agencijama za HTA u okviru Europske mreže institucija za procjenu zdravstvenih tehnologija. Aktivno sudjeluje u europskim projektima u području procjene zdravstvenih tehnologija i potiče razmjenu stručnjaka, ideja i informacija s područja procjene zdravstvenih tehnologija. Radom Službe rukovodi pomoćnik ravnatelja.
Kontakt:
Dr. sc. Mirjana Huić, dr.med.
Pomoćnica ravnatelja
Služba za razvoj, istraživanje i zdravstvene tehnologije
+385 1 6407 772
+385 1 6407 778
mirjana.huic@aaz.hr
Služba za pravne i kadrovske poslove
Služba za pravne i kadrovske poslove priprema pravne akte i rješenja iz nadležnosti Agencije, donosi rješenja u upravnom postupku o davanju, obnovi i ukidanju akreditacije nositelja zdravstvene djelatnosti i nositelja socijalne skrbi, obavlja poslove rješavanja prigovora na akreditacijski postupak, obavlja stručne i operativne poslove zastupanja pred sudovima, tijelima uprave i lokalne samouprave, usklađivanje tužbi i tužbenih zahtjeva, udovoljavanje traženjima suda, obavljanje drugih procesnih radnji. Služba vodi evidenciju svih sporova i evidenciju svih ugovora, izradu pravnih mišljenja i savjeta po pojedinim pitanjima iz djelatnosti Agencije.
Služba također obavlja poslove pripreme, predlaganja i provedbe strategije kadrovske politike Agencije i zapošljavanja novih radnika, izrada planova, evidencija i izvještaja o kadrovima, priprema i provedba postupaka u vezi ugovora o radu, prikupljanje i obrada podataka o radnicima, praćenje korištenja radnog vremena svih radnika po jedinstvenom modelu i evidencija prisutnosti jednoobraznih sustava praćenja radnika u svim organizacijskim jedinicama, izrada prijedloga obrazaca, odluka i rješenja iz područja radnih odnosa, izrada planova, evidencija i izvještaja iz područja obrazovanja, uspostava i provođenje zdravstvenog i mirovinskog osiguranja radnika, socijalna i zdravstvena zaštita, provođenje i praćenje materijalnih prava radnika.
Radom Službe rukovodi pomoćnik ravnatelja.
Kontakt:
Dejan Neff
Savjetnik
Služba za pravne i kadrovske poslove
+385 1 6407 773
+385 1 6407 778
Služba također obavlja poslove pripreme, predlaganja i provedbe strategije kadrovske politike Agencije i zapošljavanja novih radnika, izrada planova, evidencija i izvještaja o kadrovima, priprema i provedba postupaka u vezi ugovora o radu, prikupljanje i obrada podataka o radnicima, praćenje korištenja radnog vremena svih radnika po jedinstvenom modelu i evidencija prisutnosti jednoobraznih sustava praćenja radnika u svim organizacijskim jedinicama, izrada prijedloga obrazaca, odluka i rješenja iz područja radnih odnosa, izrada planova, evidencija i izvještaja iz područja obrazovanja, uspostava i provođenje zdravstvenog i mirovinskog osiguranja radnika, socijalna i zdravstvena zaštita, provođenje i praćenje materijalnih prava radnika.
Radom Službe rukovodi pomoćnik ravnatelja.
Kontakt:
Dejan Neff
Savjetnik
Služba za pravne i kadrovske poslove
+385 1 6407 773
+385 1 6407 778
Služba za ekonomske poslove
Služba za ekonomske poslove obavlja financijsko – planske i računovodstvene poslove, poslove nadzora i riznice, materijalno poslovanje, nabavu i investicije.
Služba predlaže ravnatelju organiziranje i koordiniranje financijskog poslovanja, predlaže upravljanje financijskim sredstvima, predlaže strategiju financiranja poslovanja i financiranja razvoja djelatnosti, predlaže i prati ostvarenje financijskih planova, obavlja analitičko praćenje financiranje razvoja i investicija u opremu, studije, projekte, praćenje ostvarivanja investicijskih projekata financiranih iz vlastitih i drugih izvora, obavlja poslove računovodstva i knjigovodstva, poslove izrade godišnjih planova prihoda i rashoda na razini Agencije, poslove nabave i analitike praćenja investicija i imovine i druge poslove iz nadležnosti ekonomskih poslova.
U Službi se također obavljaju operativni poslovi na dnevnom utvrđivanju raspoloživog priljeva od uplate korisnika usluga, dnevna obrada kunskih i deviznih izvoda, zaprimanje ulaznih računa, likvidiranje računa, fakturiranje svih usluga, obračun plaća i naknada, poslovi blagajničkog poslovanja, obrada i provedba kompenzacija, cesija i asignacija, obrada izdanih i primljenih mjenica i drugih instrumenata osiguranja naplate, praćenje investicija, koordiniranje i razvoj računovodstvenih poslova, sastavljanje zbirnih i drugih financijskih izvještaja, operativni poslovi evidentiranja i praćenja svih poslovnih događaja u Agenciji (kretanje svih sredstava i izvora sredstava), praćenje svih propisa iz područja knjigovodstva, poslovi obračuna amortizacije i poreza na dodanu vrijednost, sastavljanje izvješća o rezultatima poslovanja (mjesečni, tromjesečni, godišnji i dr.), utvrđivanje poslovnog rezultata, organiziranje provođenja inventure, nadzor nad kretanjem sredstava i drugi poslovi od interesa za Agenciju. U Službi se obavljaju i poslovi vezani uz evidentiranja korištenja sredstava iz pristupnih fondova EU.
Radom Službe rukovodi pomoćnik ravnatelja.
Kontakt:
Milena Lukeš, dipl.oec.
Pomoćnica ravnatelja
Služba za ekonomske poslove
+385 1 6407 783
+385 1 6407 778
milena.lukes@aaz.hr
Služba predlaže ravnatelju organiziranje i koordiniranje financijskog poslovanja, predlaže upravljanje financijskim sredstvima, predlaže strategiju financiranja poslovanja i financiranja razvoja djelatnosti, predlaže i prati ostvarenje financijskih planova, obavlja analitičko praćenje financiranje razvoja i investicija u opremu, studije, projekte, praćenje ostvarivanja investicijskih projekata financiranih iz vlastitih i drugih izvora, obavlja poslove računovodstva i knjigovodstva, poslove izrade godišnjih planova prihoda i rashoda na razini Agencije, poslove nabave i analitike praćenja investicija i imovine i druge poslove iz nadležnosti ekonomskih poslova.
U Službi se također obavljaju operativni poslovi na dnevnom utvrđivanju raspoloživog priljeva od uplate korisnika usluga, dnevna obrada kunskih i deviznih izvoda, zaprimanje ulaznih računa, likvidiranje računa, fakturiranje svih usluga, obračun plaća i naknada, poslovi blagajničkog poslovanja, obrada i provedba kompenzacija, cesija i asignacija, obrada izdanih i primljenih mjenica i drugih instrumenata osiguranja naplate, praćenje investicija, koordiniranje i razvoj računovodstvenih poslova, sastavljanje zbirnih i drugih financijskih izvještaja, operativni poslovi evidentiranja i praćenja svih poslovnih događaja u Agenciji (kretanje svih sredstava i izvora sredstava), praćenje svih propisa iz područja knjigovodstva, poslovi obračuna amortizacije i poreza na dodanu vrijednost, sastavljanje izvješća o rezultatima poslovanja (mjesečni, tromjesečni, godišnji i dr.), utvrđivanje poslovnog rezultata, organiziranje provođenja inventure, nadzor nad kretanjem sredstava i drugi poslovi od interesa za Agenciju. U Službi se obavljaju i poslovi vezani uz evidentiranja korištenja sredstava iz pristupnih fondova EU.
Radom Službe rukovodi pomoćnik ravnatelja.
Kontakt:
Milena Lukeš, dipl.oec.
Pomoćnica ravnatelja
Služba za ekonomske poslove
+385 1 6407 783
+385 1 6407 778
milena.lukes@aaz.hr